FAQ
Najczęściej zadawane pytania
ZAMÓWIENIE
Po każdej zmianie statusu zamówienia otrzymasz powiadomienie na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Na bieżąco będziemy wysyłać do Ciebie powiadomienia ze statusem Twojego zamówienia.
Zamówienia realizujemy zazwyczaj w ciągu 48 godzin, regulaminowo jednak zastrzegamy sobie czas realizacji do 7 dni roboczych.
Na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT.
Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie złożenia modyfikacja jest już niemożliwa. W innych przypadkach skontaktuj się z nami.
Jeżeli zamówienie zostało już opłacone przelewem skontaktuj się z nami.
Nie anulujemy zamówień bez powodu, zazwyczaj informujemy o anulacji mailowo podając uzasadnienie. Zamówienia płatne z góry przelewem tradycyjnym należy opłacić w terminie 7 dni. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane. Jeżeli chcesz wznowić swoje zamówienie – złóż je ponownie.
System naszego sklepu zapisuje każde zamówienie oddzielnie, przechodzi ono przez kilka procesów, przez co nie mamy możliwości połączenia dwóch zamówień. Jeśli paczka nie została jeszcze wysłana skontaktuj się z nami telefonicznie, zobaczymy co da się zrobić!
DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW ZE SKLEPU
Wszystkie produkty zaraz po dotarciu na magazyn są dostępne ponownie. Obserwuj również nasze social media gdzie na bieżąco informujemy o najbliższych dostawach.
METODY PŁATNOŚCI I DOSTAWY
Tak, wysyłamy zamówienia na teren całej unii europejskiej. Interesuje Cię inna lokalizacja, która nie jest dostępna przy składaniu zamówienia? Napisz do nas!
Niestety nasz magazyn służy tylko i wyłącznie do wysyłek paczek za pośrednictwem firm kurierskich. Na moment obecny odbiór osobisty jest niemożliwy.
W mailu potwierdzającym zamówienie (temat maila: Otrzymaliśmy twoje zamówienie!) znajdują się tam dane do przelewu oraz numer zamówienia.
Odbiorca: Paula Pniewska-Tchorzewska Glow Up
Bank: Bank Pekao
W tytule przelewu podajemy numer zamówienia
Przykład: Numer zamówienia 1350
Numer konta: 23 1240 1109 1111 0011 1570 1930
Przy przelewach zagranicznych podajemy:
IBAN: PL23 1240 1109 1111 0011 1570 1930
SWIFT/BIC: PKOPPLPW
ZWROTY/WYMIANY
Każdy Klient może skorzystać z procedury zwrotu towaru. Szczegółowe informacje o zwrotach znajdziesz tutaj.
Wymiana w naszym sklepie polega na dokonaniu zwrotu oraz złożeniu nowego, niezależnego zamówienia. Proszę odeślij do nas produkt wraz z formularzem zwrotu. Środki za zamówienie zwrócimy przelewem w ciągu 14 dni. Nowe zamówienie natomiast można złożyć niezależnie. Informacje o zwrotach znajdziesz tutaj.
Zwrotu należy dokonać w terminie 14 dni licząc od daty odebrania przesyłki.
Tak, procedura zwrotu w naszym sklepie obejmuje wszystkie produkty.
Proponujemy skorzystać z usług Poczty Polskiej lub kuriera. Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem lub do paczkomatów.
Zwrotu środków dokonujemy w ciągu 14 dni na numer konta, z którego dokonano wpłaty do zamówienia lub wskazanego na protokole zwrotu.
REKLAMACJE
Aby skorzystać z prawa do reklamacji proszę odeślij reklamowany produkt do naszego magazynu.
Procedurę reklamacji krok po kroku znajdziesz tutaj.
Reklamację należy zgłosić, gdy zamówiony produkt nie jest zgodny z zamówieniem lub posiada wady fabryczne.
W przypadku stwierdzenia wady musimy zgłosić reklamację najpóźniej w ciągu 2 tygodni od chwili, gdy towar wykazał swoją wadliwość. Przekroczenie tego terminu spowoduje utratę uprawnień, co oznacza, że sprzedawca nie będzie ponosił odpowiedzialności. Zawiadomienie sprzedawcy to jedyny obowiązek konsumenta, dlatego ważne jest złożenie reklamacji na piśmie, aby w razie wątpliwości wykazać fakt zawiadomienia sprzedawcy.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Po pozytywnym rozpatrzeniu otrzymasz kolejne powiadomienie na swój adres e-mail. Równocześnie na numer konta, z którego dokonano wpłaty do zamówienia lub wskazanego na formularzu reklamacyjnym, otrzymasz zwrot środków (odczekaj do dwóch dni na zaksięgowanie wpłaty). W sytuacji gdy samodzielnie wysyłałaś/eś do nas przesyłkę otrzymasz od nas również zwrot kosztów odesłania towaru w odstępie kilku dni.
Reklamacji nie podlegają produkty z uszkodzeniami: mechanicznymi, otwarte z naruszoną plombą świadczącą o zamknięciu produktu (chyba, że konsument stwierdzi i udowodni iż produkt jest niezgodny z opisem producenta); powstałymi na skutek użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem; powstałymi przez niepoprawne użytkowanie.