Zwroty i reklamacje
Centrum pomocy
Zwroty
Dokonaj zwrotu zamówionego towaru na stronie kontakt@gloowi.pl korzystając z formularza zwrotu. Jeżeli zostanie on uznany odeślemy pobraną gotówkę na konto, z którego wykonywano zamówienie.
1. Wyślij mailowo na adres kontakt@gloowi.pl wiadomość z wypełnioną poniżej treścią podając w tytule \”ZWROT, NR. HYSKDJF\” (gdzie HYSKDJF jest przykładowym numerem zamówienia, należy go zmienić na własny numer zamówienia podany w mailu z zamówieniem):
Data złożenia zwrotu: ……………..
Numer zamówienia: ……………..
Numer paragonu/faktury VAT: ……………..
Data zakupu: ……………..
Nazwa produktu/ów: ……………..
Imię i nazwisko: ……………..
Aktualny adres dostawy: ……………..
Telefon kontaktowy: ……………..
E-mail: ……………..
Numer konta bankowego: ……………..
Powód zwrotu: ……………..
2. Produkt należy odesłać na adres podany w mailu zwrotnym z naszej firmy wraz z fakturą lub paragonem dołączonym do zamówienia.
Sklep nie przyjmuje zwrotów wysyłanych paczkami za pobraniem oraz paczkomatami. Towar powinien być zabezpieczony oraz odpowiednio zapakowany. Koszt odesłania paczki ponosi kupujący.
Reklamacje
1. Wyślij mailowo na adres kontakt@gloowi.pl wiadomość z wypełnioną poniżej treścią:
Data złożenia reklamacji: ……………..
Numer zamówienia: ……………..
Numer paragonu/faktury VAT: ……………..
Data zakupu: ……………..
Nazwa produktu/ów: ……………..
Imię i nazwisko: ……………..
Aktualny adres dostawy: ……………..
Telefon kontaktowy: ……………..
E-mail: ……………..
Numer konta bankowego: ……………..
Opis wady: ……………..
Oczekiwane rozwiązanie: (wybierz jedno)
1. Wymiana na nowy model
2. Zwrot środków (odstąpienie od umowy)
3. Obniżenie ceny (wskaż kwotę)
2. Produkt należy odesłać na adres podany zwrotnie w wiadomości email z prośbą o reklamacje wraz z fakturą lub paragonem dołączonym do zamówienia.
Prześlij wiadomość na adres kontakt@gloowi.pl z numerem zamówienia, opisem wady i zdjęciami. Produkt należy odesłać na adres podany zwrotnie w wiadomości email z prośbą o reklamacje wraz z fakturą lub paragonem dołączonym do zamówienia. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty odbioru przez nas paczki.
Reklamacji podlegają przedmioty oryginalnie wadliwe. Właściciel marki i sklepu gloowi.pl jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym produkcie w tej samej chwili. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego produktu z Umowa Sprzedaży. Podstawa prawna/ Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.).